Avgifter och hyror

Vi hjälper dig att hantera, kontrollera och planera din företagslikviditet. Reskontra arbetet är indelat i följande delar:

Avgifter

  • Upprätta effektiva och säkra rutiner för avgiftshantering
  • Registrering av kundprofiler med kredittider och kreditnivåer
  • Utställande och distribution av avi-avgifter
  • Dröjsmålsräntehantering

Kundreskontrahantering

  • Bokföringsunderlag
  • Rapportering
  • Underlag för Factoring
  • Bevakning av inbetalningar
  • Påminnelser och inbetalningsprognoser för att underlätta likviditetsplaneringen
  • Underlag till inkassokrav

Leverantörsfakturor

  • Upprätta effektiva och säkra rutiner för hantering av inkommande fakturor
  • Registrering av leverantörsprofiler med kredittider och kreditnivåer
  • Registrering av inkommande leverantörsfakturor

Leverantörsreskontra hantering

  • Bokföringsunderlag
  • Rapportering
  • Bevakning av utbetalningar